fbpx

Power Mom

De workout voor de Power Mama’s
Kindjes mogen mee terwijl mama gaat sporten.

Werken aan uw conditie- en krachtuithoudingsvermogen én in shape komen.
Dat is onze power mom workout.
Een uitdagende workout waarbij we conditie- en krachtoefeningen afwisselen.
Meedoen met deze workout kan al vanaf 6 weken na de zwangerschap. We geven alternatieven voor oefeningen die eventueel op dat moment nog te zwaar voor u zijn.
Ook bij zwangerschapsgerelateerde klachten geven we tips en alternatieven. 

We zien het regelmatig gebeuren dat dames fanatiek bezig zijn met trainen tót ze zwanger raken. Zodra ze zwanger zijn passen ze hun trainingen aan en kunnen vaak nog tot een paar weken voor de uitgerekende datum blijven bewegen/ sporten.

Maar na de bevalling de trainingen oppakken blijkt een flinke uitdaging.
De gebroken nachten, de zorg voor de kinderen, het werken plus het huishouden, een oppas moeten regelen, het is niet niks. 

Wat we veel horen is dat deze mama’s weer willen beginnen met sporten.
Echter hebben ze geen idee hebben wanneer ze tijd vrij kunnen maken.
Voor deze moeders bieden wij de power mom workout aan. 

Tijdens deze workout mag u uw kinderen in de leeftijd van 0 tot 3 jaar dus gewoon meenemen naar de training.
De allerkleinsten kunnen lekker blijven slapen in de kinderwagen, terwijl de iets grotere kinderen lekker kunnen spelen in de zaal. U heeft continu zicht op uw kind. Mocht uw zoon of dochter even wat aandacht nodig hebben kunt u de training tijdelijk onderbreken. 

Inhoud van de les
Wanneer je een zwangerschap hebt gehad heeft je lichaam veel te verduren gehad; zeg maar gerust dat het lijf een topprestatie geleverd. Hier houden we tijdens de opbouw van de les rekening mee.
We werken met losse gewichten, de zwaarte is gemakkelijk aan te passen aan jouw niveau. Dit is ook de reden dat we veel met bodyweight oefeningen werken; zodat je jezelf continu bewust blijft van welke spieren je wanneer dient te gebruiken.
We doen bijvoorbeeld squats, lunges en deadlifts. Allemaal aangepast op de deelnemers van de les. We versterken de corespieren en – belangrijker nog – maken je bewust van de spiergroepen welke je dient te gebruiken voor een juiste houding en/ spierspanning tijdens een oefening.

We houden rekening met eventuele blessures, de ervaring met sporten vóór de zwangerschap en natuurlijk met jouw kind wat ook aanwezig is tijdens deze training.
De training duurt dan ook net wat langer, zodat er de tijd is om de kids even te kroelen of te troosten bij een eventuele huilbui.

Voor deze les heb je sportkleding, een flesje water en een grote handdoek nodig.

Lestijden:
Dinsdag 10.30 uur (vanaf 6 oktober)
Donderdag 10.30 uur

Vul onderstaand contactformulier in voor aanmelding of meer informatie

De volgende lessen zijn wellicht ook interessant voor je:

BBB Burn

Power

Cardio Kickboksen

Event Timeslots (2)

Dinsdag
-
Vanaf 6 oktober

Donderdag
-
Zaal 1