HIIT

30 minuten vol gas, minimale trainingsduur met maximaal resultaat

Deze les is voor diegenen die topfit wil worden. De lessen zijn kort, maar pittig. In 30 minuten u uw conditie en krachtuithoudingsvermogen.

De les duurt een half uur en bestaat uit zes series van oefeningen, de eerste serie is bedoeld als warming up, de laatste bestaat uit buikspieroefeningen en de vier andere series zijn gevuld met pittige oefeningen als power knees, mountain climbers en sqauts.

Voorafgaand aan iedere serie oefeningen worden de oefeningen uitgelegd en worden de belangrijkste aandachtspunten uitgelicht. Tijdens de serie kijkt de trainer mee of de techniek voldoende wordt uitgevoerd.

Voor deze les heeft u sportkleding nodig, schoenen, een grote handdoek en een flesje water.

Vindt u het gewoon prettig om lekker te sporten, dan is 1x per week trainen voldoende. Wilt u meer resultaat halen uit uw trainingen, dan adviseren wij om minimaal 2x per week te trainen en daarnaast voldoende te bewegen en gezond te eten. Deze les kan prima gecombineerd worden met andere fitness- of groepslessen. Hieronder vindt u de meest gebruikelijke combinaties.

Onze lestijden:
Vrijdag 19.00 uur – binnen

De volgende lessen zijn wellicht ook interessant voor u:

Spinning

Cardio Kickboksen

Power

Event Timeslots (1)

Vrijdag
-
Zaal 1