fbpx

Buiten sporten

Vorige week zijn op de website van de rijksoverheid de omschrijvingen van de
(duo) trainingen in de buitenlucht dusdanig gewijzigd, dat het nu goed te volgen is wat wel en niet mag.

Buiten trainen

* Je mag in een groepje van twee personen buiten sporten ( hier zitten wij als trainer niet bij)
* Je mag met meerdere duo’s tegelijk sporten, uiteraard op ruim 1.5 meter.
* Je mag zelf een training van papier gaan ‘volgen’ en wij lopen als trainer rond voor eventuele vragen.
* Je kunt kiezen tussen de trainingen Cardio Kickboksen, Power en Functional Training.
* Je hoeft je niet als duo op te geven, wij koppelen je ­čśë

Let op: Je mag als duo’s niet mengen. Dus je bent en blijft gekoppeld aan je trainingsmaatje. 

Aanmelden via de app
Het aanmelden voor een training gaat via de – Happy Fitness – app.
Deze kun je downloaden in de App Store (Apple) of Play Store (Android)

Trainingstijden
We beginnen met een aantal tijdstippen die we onlangs al hebben geïnventariseerd bij eerder geïnteresseerden in de buitentrainingen. Blijkt de populariteit toe te nemen, dan komen er uiteraard trainingsmomenten bij.
24 februari 2021; Er zijn inmiddels 10 trainingsmomenten.

Wat kun je verwachten?
Je komt op het door jouw gereserveerd tijdstip aan.
Heb je je individueel aangemeld, dan kan het zijn dat je aan een partner wordt gekoppeld.
Wil je specifiek met iemand trainen, zorg dan dat je je voor hetzelfde tijdstip en dezelfde training aanmeldt. Je dient jezelf dus wel individueel aan te melden.
Voor iemand reserveren is helaas niet mogelijk.

Voor jou en je partner liggen klaar;
– de gekozen workout op papier
– de benodigde attributen

Waar dien je op te letten?
– het weer; pas je kleding hierop aan
– socializen; is uiteraard ok├ę, maar beperk dit tot jouw trainingspartner.
Ga dus niet met meerdere duo’s op een kluitje staan bij aankomst.
– de trainer; wij lopen rond als vraagbaak. We geven dus geen les.

Slecht weer
In deze tijd al buiten gaan sporten is nodig, want men dient weer lekker in beweging te komen. Echter speelt het weer ons waarschijnlijk af en toe parten.

Mocht een training hierdoor niet doorgaan, dan communiceren we dit via Whatsapp. Zelf een app’je sturen of bellen mag natuurlijk ook.

De 3 trainingen
Je kunt op alle trainingsmomenten kiezen uit drie soorten trainingsvormen.
Er is plek voor 2 personen per trainingsvorm per trainingsmoment.
De trainingen duren drie kwartier

Cardio Kickboksen
Neem je boksspullen maar mee, want je gaat vol aan de bak op de bokszak.
De training geven we je op papier mee en samen ga je met jouw trainingspartner aan de slag met boks- en trapcombinaties, afgewisseld door cardio-oefeningen.

Power
Wat krachten gespaard tijdens de lockdown?
Tijd om dit weer op te gaan bouwen tijdens een uitdagende powerles.
De training staat op papier en je gaat aan de slag met de gewichten en bodyweight oefeningen.

Functional Training
Circuittraining, volledig uitgestippeld door ons.
Werk jezelf in het zweet met de nodige krachtoefeningen afgewisseld met een paar cardio oefeningen. Goed om bewegingen, die je in het dagelijkse leven veel maakt, te versterken.


Trainingsmomenten ( zie de app )
Maandag 09.00 – 09.45
Maandag 18.30 – 19.15
Maandag 19.30 – 20.15
Dinsdag 18.30 – 19.15
Dinsdag 19.30 – 20.15
Woensdag 18.30 – 19.15
Woensdag 19.30 – 20.15
Donderdag 18.30 – 19.15
Zaterdag 10.00 – 10.45
Zaterdag 11.00 – 11.45

Event Timeslots (10)

Maandag
-
Buiten Trainen

Maandag
-
Buiten Trainen

Maandag
-
Buiten Trainen

Dinsdag
-
Buiten Trainen

Dinsdag
-
Buiten Trainen

Woensdag
-
Buiten Trainen

Woensdag
-
Buiten Trainen

Donderdag
-
Buiten Trainen

Zaterdag
-
Buiten Trainen

Zaterdag
-
Buiten Trainen

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.